Останнім часом в інтернеті значна кількість користувачів соціальної мережі Facebook почали займати активну громадську позицію стосовно роботи судноплавних шлюзів р. Дніпро та Державного підприємства «УКРВОДШЛЯХ» зокрема.
Відтак, будь-яка публічна інформація щодо діяльності ДП «УКРВОДШЛЯХ» та Міністерства інфраструктури України стосовно капітального ремонту судноплавних шлюзів миттєво піддається поверхневому аналізу та висвітлюється в соціальних мережах в «чорних» негативних кольорах.
Однак, як завжди, вириваючи з контексту загальної картини, такі пости завжди скривають від громадськості іншу сторону медалі.
Зважаючи на вкрай негативну інтернет історію, яку має ДП «УКРВОДШЛЯХ», слід звернути увагу громадськості на справжніх обставинах справи і спростувати усі чутки та неправдиві твердження стосовно діяльності підприємства та, відповідно, Міністерства інфраструктури України як профільного органу управління.
Як вже зазначалося раніше, за останні кілька років підприємство фактично не маючи ані можливостей отримання прибутку від господарської діяльності, ані достатнього фінансування за бюджетними програмами, досягло критичного стану.
Крім того, за останні роки на підприємстві змінилося багато керівників, а систематичні невірні управлінські рішення призвели до того, що на сьогодні ДП «УКРВОДШЛЯХ» має багатомільйонні борги по заробітній платі та податках.
Після зміни керівництва Міністерства інфраструктури України, а в подальшому й підприємства, показники діяльності підприємства та, зокрема, ремонту судноплавних шлюзів, заслуговують уваги.
Мало хто звертав увагу, що на початок року було майже паралізовано роботу Канівського судноплавного шлюзу, законопроектом № 3279 в зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 підприємство було повністю залишено без фінансування, а заборгованість перед кредиторами взагалі могла спровокувати банкрутство підприємства.
Однак, отримавши такий непростий виклик, колективи ДП «УКРВОДШЛЯХ» та Міністерства інфраструктури України спільними зусиллями спромоглися хоча й пізнішого і не штатного, але відкриття навігації та суднопропуску на Канівському шлюзі, змогли забезпечити фінансування ремонтних робіт на судноплавних шлюзах на поточний рік за рахунок залучення коштів із інших джерел, досягли погашення кредиторської заборгованості за бюджетними договорами попередніх років та найголовніше – розпочали масивний комплекс заходів щодо організації капітальних ремонтів на судноплавних шлюзах.
Зокрема, протягом другого півріччя поточного року завершено роботи по заміні робочих воріт на Канівському шлюзі, розпочато роботи по ремонту систем осушення судноплавної камери на Київському та Канівському шлюзах (це дозволить в міжнавігаційний період проводити поточні ремонти та чистки, що не проводилися вже багато років).
За результатами проведення відкритих торгів забезпечено початок ремонтних робіт по заміні електричного устаткування Канівського шлюзу, ремонту залізобетонних конструкцій судноплавної камери Каховського шлюзу та заміни робочих воріт на Середньодніпровському шлюзі (Дніпродзержинському шлюзі).
Крім того, розпочато розробку проектно-кошторисної документацій майже по 10 (десяти) проектах, що дозволить продовжувати проведення капітальних ремонтів в найближчі роки.
Підсумовуючи викладене слід акцентувати: активна робота продовжується.